ของกินยามแลง

เชษฐภัทร วิสัยจร

อยากไห้ย้อนอยากบักต่องแหล่ง
หิวแฮงฮ้องนำน้ำตาไหล
บักพิผ่วนกินแทนแสนเสียใจ
บ่ได้บักต่องแหล่งยามแลงเฮา
บักสีดาบักเขียบก็บ่มัก
เลือกคักเป็นตาหน่ายอยากอายเขา
บักยางบักนัดก็บ่เอา
เซาเซาข้อยเมื่อยสิเฮ้ดนำ
ว่าแล้วย่างไปทางหลังบ้าน
ถือจานวางไว้เทิงตั่งตำ
ขี้คั่นคากหักขาเฮ็ดเป็นคำ
ป้อยย้ำอีหล่านี่ข้าวแลง				
comments powered by Disqus
  • อิอิ

    27 ธันวาคม 2553 07:30 น. - comment id 1176193

    ตกลงกินอะไรมั่งหว่า    7.gif
  • กิ่งโศก

    27 ธันวาคม 2553 13:06 น. - comment id 1176250

    หุหุ...รู้จักบักสีดา อะ ต่องแหล่งบ่ฮู้เด้อ 46.gif
  • ดอกบัว

    27 ธันวาคม 2553 19:06 น. - comment id 1176354

    
     บักทัน-พุทซา .บักสีดา-ฝรั่ง บักเขียบ-น้อยหน่า 
     ตำบักหุ่ ง - ส้มตำ  
    บักพิลา - ทับทิม บักขามแป - มะขามเทศ 
     บักพิผ่วน เล็บแมว ใช่เปล่าค่ะ
    29.gif36.gif46.gif
  • เพื่อนเก่าผ่านมา

    30 ธันวาคม 2553 10:39 น. - comment id 1176990

    ฮือ..ถึงกับกินคันคากเชียวเหรอ..อิๆๆ46.gif

thaipoem ที่สุดกลอนดีๆ

thaipoem บ้านกลอนไทยที่ที่สร้างแรงบันดาลใจของทุกๆคน เป็นเพื่อนเมื่อยามเหงา คอยปลอบใจเมื่อยามร้องไห้ ที่ที่อยากให้ทุกๆคนรู้ว่าสิ่งดีๆเกิดขึ้นได้ทุกวัน