+++ แม่ฮ้างกล่อมลูก +++

วฤก

-๑-
๏ แม่ฮ้างแม่กล่อมฮ้อง.....ไห้โหย
ตับถืกกั๊บแก้ขโมย............แม่นแท้
คั่นเจ้าบ่เซาโวย...............เว้าอ่อย
บ่หลับถืกกั๊บแก้................กัดแท้คำแพง ๚
-๒-
๏ นอนสาลูกหล่าน้อย.......นอนเว็น
แม่ทุกข์ยากลำเค็ญ...........เข่นฮ้อน
พ่อเจ้าถิ่มแม่เป็น..............ปานถิ่ม.....ฝอยนอ
เขาถิ่มหนีไปซ้อน.............สู่ชู้สู่สม ๚
-๓-
๏ ยังหลงเหลือแต่เจ้า.......จอมขวัญ
ฮ่วมผูกสายใยพัน............ผูกไว้
ขาดลูกแม่ขาดฝัน.............คิดฝ่า.....ฟันเอย
เถิงเจ็บเถิงป่วยไข้............ข่มได้เข็นเดิน ๚
-๔-
๏ แม่ฮ้างแม่กล่อมฮ้อง...ไห้โหย
แม่ถืกกั๊บแก้ขโมย..........แม่นแล้ว
บ่เคยบ่นเคยโวย............เว้าอ่อย
บ่หลับถืกลักแก้ว............แก่ชู้ชิงผัว ๚ ๛
.				
comments powered by Disqus
  • Pheem

    22 มีนาคม 2546 20:15 น. - comment id 117597

    ตามมาอ่าน  แม้ว่าจะอ่านยาก
  • ..สีน้ำฟ้า..

    22 มีนาคม 2546 21:48 น. - comment id 117638

    ถึกกั๊บแก..กินใจ เสียแล้วล่ะ
    
    ไปหามาคืนได้หรือเปล่า..คุณวฤก
  • อัลมิตรา

    22 มีนาคม 2546 22:44 น. - comment id 117677

    :) แหะ แหะ อาหมอ .. ไว้จะร้องเพลงอีสานให้ฟัง นะ
  • เชษฐภัทร วิสัยจร

    22 มีนาคม 2546 22:50 น. - comment id 117682

    :)
  • ราชิกา

    23 มีนาคม 2546 20:27 น. - comment id 117966

    อ่านแล้ว..ให้ความรู้สึกที่ดีมากค่ะ....เพราะได้อ่านเป็นภาษาอิสาน...(เป็นคนอิสานค่ะ)..จึงเข้าใจความหมายได้ดี....คุณหมอ..สื่อได้ชัดเจนมากเป็นบทกวีที่มีคุณค่าอย่างแท้จริง....
    
  • ม้าก้านกล้วย

    23 มีนาคม 2546 22:08 น. - comment id 118020

    โห โคลงโสกสี่ ลำนำสำเนียง อีสาน
  • โคลอน

    25 มีนาคม 2546 15:15 น. - comment id 118627

    แม่ฮ้าง คือ แม่หม้าย(ภาษาเหนือ)แต่ภาษาอีสานมะรุ๊ว่าความหมายเดียวกันป่ะคะ
  • JKO

    6 มกราคม 2551 19:10 น. - comment id 146185

    6.gif

thaipoem ที่สุดกลอนดีๆ

thaipoem บ้านกลอนไทยที่ที่สร้างแรงบันดาลใจของทุกๆคน เป็นเพื่อนเมื่อยามเหงา คอยปลอบใจเมื่อยามร้องไห้ ที่ที่อยากให้ทุกๆคนรู้ว่าสิ่งดีๆเกิดขึ้นได้ทุกวัน